Pysseldags!! (to keep a good mood)

Bonjour 💋
Senaste dagarna har jag inte gjort sÄ mycket, mest sovit och haft huvudvÀrk. Har mÄtt skit eftersom jag vet att jag egentligen skulle vara pÄ sprÄkresa just nu... Jag har Àtit och sÄ men varit pÄ sÄ dÄligt humör att jag skÀms :s
Iallafall, imorse blev jag sÄ trött pÄ mig sjÀlv sÄ jag bestÀmde mig för att jag fan fÄr ta och hitta pÄ saker att göra hemma istÀllet.
The best decision of my life (typ) <3
Fattade inte hur mycket bÀttre man mÄr om man gör roliga saker. Vad uppenbart det lÄter nu nÀr jag skriver det, men sÄ Àr det...
Resultatet blev iallafall att jag spacklade och mĂ„lade min vĂ€gg, la upp gardinerna, mĂ„lade naglarna och gjorde ett DIY-pan collar halsband. Älskar verkligen att pyssla!! Fick tankarna pĂ„ annat oxĂ„ ett tag, rekommenderas :)
//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0