Tolfte i sjunde

Tolfte i sjunde - vägningsdag på SCÄ. Var två veckor sen sist, så upp minst ett kilo ville de ha. Men, lilla jag har bara knappt lyckats hålla samma vikt. Fattar det inte. Här följer man precis alla regler, håller sig till planen, känner sig meningslös men pressar sig till det absolut yttersta och ändå räcker det inte till. Den besvikelsen... Fyfan asså.

Mamma och pappa såg på den negativa sidan, hördes när de pratade med varann, fast till mig försökte de vara stöttande. Jag är väl tacksam för stödet men i slutändan är det ju bara hyckleri...

Positivt var att SCÄ hjälpte idag. De var så förstående och överseende, sa att det inte var hela världen att inget hänt just nu. De gav mig också tips om hur det skulle gå bättre nästa gång. Kändes faktiskt bra att vara där.

Tyvärr börjar ångesten komma tillbaka på riktigt nu. Jag känner mig som en börda för alla. Men, ska försöka tänka positivt och vägrar låta det här bakslaget påverka mig! Tänker vara stark och bli frisk!

/Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0