+=- -=+

Planerna om en hel natts sömn före skolstarten gick i kras.
 
Av någonn anledning (som kallas ADD) sköt jag upp nedladdning av all underbar musik jag vill ha på min telefon tills dagen innan terminen börjar. Men det är som att mitt liv är över imorgon. Eller om det börjar då? Jag vet inte. Jag vet ingenting. Jag vet inte vad jag heter, inte för att jag är knäpp utan för att jag fortfarande inte riktigt vet om jag ska byta namn (och presentera mej som någon annan?).
 
Cornelia är ett skällsord. Jag hatar det. Men jag är trasig nu. Trasig identitet och jag vet inte om jag ska klamra mej fast eller släppa taget.
 
Underbara, underbara musik. Som klipper av nervsystemet. Klipp, klipp. Mindre och mindre bitar tills dom försvinner helt. Köckelmödding av allt ihopa. En vacker lavender-lila färg, för visst är det tankar, ältande, grämelse? Men i romans.
 
Älskade danspartner. Vet du att jag nästan börjar gråta (eller ibland verkligen gör det) varje gång jag hör river flows in you? Vet du att jag nästan vinner kriget ibland när jag tänker på dej?
 
Nu ska jag sova igen innan jag blir så klok att jag får panik.
 
/ Cornelia (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0